Lizbona – Sustainability Through Game-Based Learning and Gamification [EPL-ES]
Lokalizacja
Lizbona to jedno z najstarszych miast na świecie, którego powstanie datuje się nawet na 4 wieki przed powstaniem Rzymu, na około 1200 rok naszej ery. Miasto pełne jest różnorodnych wpływów kulturowych, wynikających z faktu, że miejsce to od zawsze było ważnym punktem wymian handlowych w rejonie. Na architekturę miasta miały wpływ także liczne przebudowy, wynikające z katastrof naturalnych, m.in. potężnego trzęsienia ziemi i tsunami z 1755 roku. Znaleźć więc tu można bardziej nowoczesną zabudowę, przeplataną architekturą z przeszłości, widoczną na tutejszych placach, w kościołach czy turystycznych miejscach.
W trakcie naszych kursów używamy dwóch lokalizacji w Lizbonie (dokładny adres, pod którym odbywać się będzie Twój kurs, podany będzie na potwierdzeniu rezerwacji). Oba miejsca są jednak położone obok siebie - dzieli je zaledwie minuta spaceru. W naszej placówce studenci mają dostęp do wygodnych sal lekcyjnych, przestrzeni do coworkingu czy Wi-Fi i kserokopiarki. Oferowany także darmowy dostęp do kawy i herbaty. Obiekt przystosowany jest do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i metra, pozwalające na swobodne poruszanie się po mieście.
Program szkolenia
COURSE DESCRIPTION:
The course has been designed to support primary and secondary school teachers, who want to introduce sustainability in the curriculum. It will help them integrate this subject in the classroom with the help of innovative didactics – i.e., Game-Based Learning (GBL) and Gamification. Participants will discover and discuss the 3 Pillars of Sustainability, and the UN’s 17 Global Goals for Sustainable Development. They will also explore the educational benefits of GBL and gamification methodologies, and learn to exploit them for the sake of teaching about sustainability.
SAMPLE SCHEDULE:
1) Monday - Introduction to the course and sustainability (inc. The 3 Pillars of sustainability and UN’s 17 Goals for Sustainable Development)
2) Tuesday - Game-Based Learning and gamification with games for sustainability
3) Wednesday - Hands-on learning on new gamification application (gamified activities, educational activities, Global Goal, Gamification app)
4) Thursday - Game-Based Learning lesson planning activity
5) Friday - Lesson plans’ presentation and feedback
*** SATURDAY AND SUNDAY - Excursion and other external cultural activities / Free Days
INNE INFORMACJE:
- Kurs skierowany jest głównie do uczestników programu Erasmus+.
- W cenie kursu zawarte zazwyczaj aktywności kulturalne. W weekend (zazwyczaj sobota) zazwyczaj dostępne opcje aktywności całodziennych/popołudniowych (mogą być za dodatkową opłatą).
- Certyfikat: Aby otrzymać certyfikat po kursie, wymagane jest minimum 80% obecności na zajęciach.
- Harmonogram i rozkład zajęć: To szkoła ustala plan zajęć. Zajęcia odbywają standardowo od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-14:00 lub 14:00-19:00.
- Program kursu: Powyżej przedstawiony przykładowy program zajęć jest orientacyjny i może różnić się w zależności od trenera, który będzie go przeprowadzał, jak również od sugestii i próśb uczestników co do treści, które chcieliby uwzględnić w trakcie kursu. Dokładny plan zajęć wraz z harmonogramem przesyłany jest do uczestników na około tydzień-dwa przed kursem. Mail wysyłany jest przez nauczyciela prowadzącego zajęcia.
UWAGA! Dla rezerwacji na mniej niż 8 tygodni od daty rozpoczęcia kursu, szkoła zagraniczna dolicza dodatkową opłatę za późną rezerwację w kwocie 60 EUR i dolicza ją do ceny kursu!
W przypadku chęci zapoznania się z bardziej szczegółowym programem kursu, prosimy o bezpośredni kontakt z przedstawicielami Glossa.
Długość i termin szkolenia
Szkolenie trwa 1 tydzień i obejmuje 25×45 min lub tydzieńzajęć tygodniowo. Daty rozpoczęcia: 2025-07-21, 2025-08-18, 2025-09-15
Wymagania
W szkoleniu mogą uczestniczyć osoby, które znają język angielski na poziomie B1 lub wyższym.Dostępne opcje
Poniżej przedstawiamy orientacyjne koszty pakietów kurs+zakwaterowanie, przeliczone na walutę rozliczeń grantu tj. EUR. Propozycje te uwzględniają dozwolone przesunięcia środków między poszczególnymi kategoriami wydatków, tak aby całość kosztów była pokryta z grantu. W kolumnie kieszonkowe podana jest szacunkowa kwota, jaka pozostanie na dodatkowe wyżywienie, dojazdy komunikacją miejską itp. w zależności od wybranej opcji zakwaterowania. Kwota ta zależy także od sposobu rozliczania wyjazdu w Państwa szkole. Wydatki z kieszonkowego nie wymagają dokumentowania rachunkami.
1 tyg. | kieszonkowe |
---|
Istnieje możliwość zamówienia samego kursu (25×45 min./tydz.) w cenie 540 EUR, w takim przypadku na utrzymanie i kieszonkowe pozostanie do dyspozycji kwota 805 EUR.
Cennik
Poniżej podane są ceny kursu i opcji zakwaterowania w oryginalnej walucie kursu, które obowiązują w rozliczeniach z SJO GLOSSA.
1 tyg. | ||
---|---|---|
kurs (25×45 min./tydz.) | 540 EUR |
Uwaga:
1. Grant Erasmus+ obejmuje także kwotę 350 EUR na każdego uczestnika projektu. Wg informacji uzyskanych z Agencji Narodowej istnieje możliwość przesunięcia tych pieniędzy na dopłatę do kosztów kursu – w przypadku wyboru droższego kursu.
2. Szczegółowe informacje na temat kwot przyznawanych grantów można znaleźć tutaj.